– روش های مختلف واریزو برداشت کاربران در پارسninety

حتما می دانید که پس از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در یک سایت پیش بینی باید جساب خود را شارژ کنید تا بتوانید از امکانات و خدمات سایت استفاده کرده و به بازی بپردازید. در ادرس جدید پارس نودروش های مختلفی برای اینکار ارائه شده است که شما می توانید با هریک از این روش ها حساب خودتان را شارژ کنید. این کار بسیار ساده و راحت در پارس نود انجام میشود برای نمونه جهت افزایش موجودی از طریق روش کارت به کارت می توانید با وارد شدن به صفحه افزایش موجودی روش کارت به کارت را انتخاب کنید.
در روش کارت به کارت شما باید این three مورد را وارد نمایید:
1- شماره کارت مبدا که شماره کارت خودتان می باشد.
2- شماره کارت مقصد که می توانید از طریق ارتباط با تیم پشتیبانی سایت آن را بدست آورید.
3- و مقدار مبلغی که می خواهید حسابتان را به آن اندازه شارژ نمایید.
به جز کارت به کارت هم می توانید از سایر روش های موجود برای اینکار استفاده نمایید ادرس جدید پارس نود مثل: درگاه بانکی مستقیم، ووچر پرفکت مانی، کارت پرفکت مانی، بیت کوین
Pars90 در میان سایت های شرط بندی ایرانی از معدود سایت هایی است که از تمامی روش های گفته شده برای شارژ حساب کاربران پشتیبانی می کند و تنوع بالایی برای افزایش موجودی کاربران خود دارد.
توجه داشته باشید که اگر سایتی فقط از روش کارت به کارت برای شارژ حساب کاربران خود استفاده نماید به احتمال زیاد کلاهبرداری می باشد. روش کارت به کارت در کنار وجود داشتن سایر روش های شارژ گزینه مناسبی است اما اینکه سایتی فقط از این روش حساب کاربران خود را شارژ نماید کمی مشکوک به نظر می رسد و سایت معتبری نخواهد بود.
سایت پارس90 برای برداشت موجودی کاربران هم همین تنوع پرداخت ها را در نظر گرفته است به عنان مثال شما پس از برد قطعی و صد در صد خود در پیش بینی ها می توانید هر زمانی که خواستید پول و جایزه برد خود را با روش های موجود در سایت از آن ها درخواست کنید که در پارس نود معمولاً از طریق درگاه مستقیم بانکی و یا پرفکت مانی می توانید پول خود را در حسابتان برداشت نمایید.